"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Monday 4 May 2015

Amusing Maryam 2

Alkisah kami telah migrate ke bilik maktok and paktok..maka cuti Labour Day dan Wesak day kami pon hanya mengemas bilik sebab barang banyak.hahahaha..
Yang kelakor cik choman ni ada sejarah takot nak berak.trauma agaknya dulu sembelit.so memang hustling dengan ummi la masa dia nak berak tu.maktok pon siap buat air gulsan kot-kot boleh trigger rasa memerut.dan hasilnya memangla tahi besar tapi idakle keras pon..soft stool je..so buangla dalam tandas and flushed bagai..
Malamnya abi pulak memerut.skali abi cakap toilet sumbat.dah sume ingat maryam buang something ke dalam toilet bowl..so ex-engineer incik abi pon godek2la toilet tu guna pelocok bagai.last2 boleh jugak..rupanya tahi maryam yang besaq tu wat jadi sumbat..hahahah..lawak sungguh memang epic..
So sebab tu la entry ni di dedikasikan khas untuk kaklong cik choman..dengan ucapan berak ajer la sayang..hehehehe

Owh..shaklee buat promo best bulan May ni..
Roger okay ciklehh :  0122663953  ♡♡

No comments:

Post a Comment