"Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Thursday 23 April 2015

Amusing Maryam 1

Tengah bergolek-golek atas kstil tunggu masa nak tidoq. Ketiak kiri ada Maryam. Ketiak kanan ada Yusuf..Tibe-tibe terdengar bunyi...pret..pret..pret..macam orang kentut dalam air tu..

Maryam :  Did you hear that sound?-tanya kat ummi..
Ummi :  Yes.what sound is that?-saje tanye balik.nak tengok apa jawapan dia..
Maryam  :  Maryam booid..sambil tersenyum cheecky..haha

Adoila sayang..comei sungguh tau..
*Booid-terms yang kami guna untuk kentut..

Jom rebut promosi kurus sihat jelita Shaklee April ini..
Hubungi saya  untuk  maklumat  lanjut.
Ciklehh  :  0122663953 

No comments:

Post a Comment